გაკვეთილის გეგმა


                                                გაკვეთილის გეგმა
მასწავლებელი ლალი დანელია პირადი ნომერი: 29001032253
საგანი: მათემატიკა
სწავლების საფეხური/კლასი: IX
მოსწავლეთა რაოდენობა: 10. სსმ მოსწავლე კლასში არ არის        
გაკვეთილის თემა: სამკუთხედეის მსგავსების ნიშნები
გაკვეთილის მიზანი: სამკუთხედის მსგავსების ნიშნების ჩამოყალიბება და დამტკიცება; გამოყენება პრაქტიკული ამოცანების ამოხსნისას
აქტივობა
გამოყენებული მეთოდი/მეთოდები
კლასის ორგანიზების ფორმა/ფორმები
სასწავლო რესურსი
დრო
1
საორგანიზაციო საკითხები, გაკვეთილის მიზნის გაცნობა
კლასს შევახსენებ კლასში მუშაობის წესებს და ვაცნობ გაკვეთილის მიზანს
მთელი კლასი
ფლიპჩარტი
2წთ
2
წინარე ცოდნის გააქტიურება
მოსწავლეები ავსებენ შესასვლელ ბილეთებს სადაც მოცემულია  ახალი გაკვეთილის შესწავლისათვის   აუცილებელი საკითხები
მთელი კლასი
შესასვლელი ბილეთები
5 წთ
3
პრობლემის დასმა
ვსვამ კლასში მოტივაციის ასამაღლებლად პრობლემას მაგ: როგორ განვსაზღვროთ კაშხალთან წყლის სიღრმე?ან როგორ შეიძლება დავადგინოთ პირამიდის სიმაღლე?
მთელი კლასი
პლაკატები
2 წთ
4
სამკუთხედის ერთ- ერთი გვერდის პარალელური წრფის თვისების გაცნობა
კეთებით სწავლება.
ვაძლევ ინსტრუქციას და მოსწავლეები ჯგუფებში მუშაობენ რათა თვითონ აღმოაჩინონ რომ -სამკუთხედის გვერდის პარალელური წრფე დანარჩენ ორ გვერდს პროპორციულ ნაწილებად ყოფს.მოსწავლეები აკეთებენ პრეზენტაციას
 ორი ჯგუფი
 სამკუთხედები, დავალებები, სამუშაო ფურცლები.
7 წთ
3
სამკუთხედის მსგავსების პირველი ნიშნის გაცნობა.
ჯგუფებს ურიგდებათ სამკუთხედები, რომლებსაც ორი კუთხე ერთმანეთის ტოლი აქვთ. ინსტრუქციით მუშაობენ (პირველი გუფი ამტკიცებს პირველ ნაწილს მეორე მეორეს) და აკეთებენ პრეზენტაციას .
ორი ჯგუფი
პლიფჩარტი, სამკუთხედები,  დავალებები, სამუშაო ფურცლები.
7 წთ
4
სამკუთხედის მსგავსების  მეორე და ესამე ნიშნის გაცნობა
ორი ჯგუფიდან ერთ განიხილავს მეორე ნიშანს, მეორე მესამე ნიშანს აკეთებენ პრეზენტაციას და აყალიბებენ . დამტკიცების გზებს ( დამტკიცების ხერხები წინა დამტკიცების ანალოგიურია.)
ორი ჯგუფი
პლიფჩარტი, სამკუთხედები,  დავალებები, სამუშაო ფურცლები.სამკუთხედები, დავალებები, სამუშაო ფურცლები.
5 წთ
5
სავარჯიშოებზე მუშაობა
წყვილებში ჯგუფები ხსნიან სავარჯიშოებს სახელმძღვანელოდან და გაკვეთილის დასაწყისში დასმულ პრობლემას.
წყვილები
გოგიშვილი, ვეფხვაძის სახელმძღვანელო,სავარჯიშოები #1,2,3,5,7,10 და გაკვეთილის დასაწყისში დასმული პრობლემა. შუქნიშნები, გამოსაძახებელი ჩხირები.
10 წთ
4
შეჯამება
ცნების რუკის შევსება სადაც უნდა ჩაწერონ საკუთარი სიტყვებით  სამკუთხედის მსგავსების ნიშნები და გასცენ პასუხი გაკვეთილის დასაწყისში დასმულ საკითხს.
ინდივიდუალურად
ცნების რუკა, სამუშაო ფურცლები
5 წთ
5
დავალება
გოგიშვილის სახელმძღვანელიდან სავარჯიშოების ამოხსნა და  პრაქტიკული ამოცანის ამოხსნა (გაზომონ თალესის მიერ შემუშავებული წესით თავიანთი საცხოვრებელი სახლის სიმაღლე.
ინდივიდუალურად
გოგიშვილის სახელმძღვანელო #4,6,8,9,11,12,13,15.
2 წთ

გაკვეთილის ბოლოს მისაღწევი შედეგები:  მათIX.8 მოსწავლეს შეუძლია ფიგურების ან მათი ზომების მოძებნა/შეფასება და მათი გამოყენება პრაქტიკული პრობლემრბის გადაჭრისას.
·         დაადგენს ფიგურის ზომებს შორის დამოკიდებულების ტიპს და იყენებს ამ დამოკიდებულებას ამოცანების ამოხსნისას.

შეფასება:  ვიყენებ როგორც განმავითარებელ ასევე განმსაზღვრელ შეფასებას. დანართი#
(მოსწავლის შეფასების კრიტერიუმები და/ან რუბრიკები თან უნდა ერთვოდეს გეგმას)


ხელმოწერა:

თარიღი: 31.06.2018

1 comment:

შეფასება       ტრენინგის ფარგლებში გავეცანით ინფორმაციებს , რომელიც იყო საინტერესო და აუცილებელი ასევე შევისწავლეთ ის ტექნიკური უნარები, რო...